PGr 7.ročník

Kliparty

13.03.2016 17:58
Naším dalším grafickým úkolem bylo vytvoření tří klipartů, které jsme měli udělat v programu Zoner Callisto 5 FREE. Mohli jsme si vybrat z ryb, šneků, škeblí nebo strašidel. Já jsem si vybrala šneka, škebli a strašidlo. Postup byl následující: nejprve jsme si udělali ''základ'' klipartu a tím je...

Ptáci

11.02.2016 19:06
Náš další grafický úkol, bylo vytvoření dvou vektorových obrázků. Měli jsme si vybrat z orla, kachny, tukana, páva, holuba, papouška, sovičky a husy. Já jsem si vybrala sovičku a tukana. Celý obrázek se tvořil v programu Zoner Callisto 5 Free pomocí tvarů, křivek a barev. Nejprve jsme si vytvořili...

Malujeme zvířátka

15.01.2016 16:01
Náš další grafický úkol bylo vytvoření vlastních zvířátek. Ve starší verzi programu Malování jsme si vytvořili pomocí elips a křivek různé části těla nějakého zvířátka a poté jsme je spojili dohromady. Když tam zbyli nějaké zbytečné čáry, tak jsme je vygumovali. Podle toho, co jsme dělali za zvíře...

Patchwork

08.01.2016 18:39
Náš další grafický úkol bylo vytvoření patchworku, neboli mozaiky. Pracovali jsme ve staré verzi programu Malování. Nejprve jsme si vytvořili nějaký vzor, písmeno atd. a poté jsme ho vybarvili libovolnou barvou. Jako třetí krok jsme vytvořený vzor zkopírovali a podle toho co jsme chtěli udělat za...

Grafitty

18.12.2015 21:04
Naším čtvrtým grafickým úkolem bylo vytvoření grafittů, nejprve v programu Playdo Graffiti, kde jsme měli vytvořit vokrouhláček piece ( graffiti s kulatým tupým zakončením písmene, barevné graffiti, důraz na tvary písma a celkovou barevnou kompozici) a druhý grafitt v...

Ozdobné jmenovky

02.12.2015 14:57
Naším třetím grafickým úkolem bylo vytvoření ozdobných jmenovek, nejprve ve starém Malování a poté pomocí webu, kde jsme napsali do kolonky své uživatelské jméno a připravila se nám předloha, kterou jsme si už jenom vybarvili a doplnili nějaké ozdoby, stíny apod. Jmenovka v programu Malování se mi...

Domeček pejska a kočičky

03.11.2015 14:09
Náš druhý grafický úkol, byl vytvoření domečku pejska a kočičky, nejprve ve dřívější verzi programu Malování, kde jsme používali nástroje programu, což bylo docela lehké, ale museli jsme pracovat rychle a poté jsme dělali ten stejný domek v normálním Malování, ale podle ruky, což bylo težší,...

Malujeme mandaly

15.10.2015 12:00
Naším prvním grafickým úkolem byla tvorba mandal. Mandala znamená kruh nebo dokonce magický kruh. Ačkoli toto slovo pochází z východu, samotná mandala je nadkulturním symbolem jednoty a rovnováhy vyskytující se ve všech dobách, kulturách i náboženstvích. Mandaly jsou staré jako lidstvo samo,...